.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس اداره بهزيستي مركز مازندران منصوب شد

شمال نيوز- جلسه تودیع معارفه رئيس اداره بهزیستی مرکز استان برگزار شد که طی آن محمدعلی رنجبر که ساعاتی قبل از بهزیستی شهرستان میاندرود تودیع شده بود به سمت رئیس این اداره در مرکز استان معرفی شد.

رنجبر پیش از این بیش از یک‌ سال رئیس اداره بهزیستی میاندرود بود.

وی در این مراسم با اشاره به تلاش‌های مجموعه بهزیستی برای خدمت به جامعه هدف، از الگو قرار دادن نظم، صبر، ایمان به خدا و احترام به مراجعان برای رسیدن به اهداف سازمانی اداره خبر داد.

همچنین رئیس سابق اداره بهزیستی ساری نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌هایی که در زمان تصدی‌گری او در این مجموعه انجام شده بود، بسیاری از خدمات ارائه شده به جامعه هدف در این مجموعه را توسط کارمندان قراردادی عنوان کرد.

رجبی با اشاره به گوشه‌ای از خدمات ارائه شده در این اداره تصریح کرد: یکی از این فعالیت‌ها طرح پایش بود که در ساری قبل از سطح کشور به روز شد و در مورد ساماندهی متکدیان نیز با حمایت مدیرکل بهزیستی مازندران کارهای خوبی به انجام رسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آذر 1391
اقای مدیر نشان دهید که دل در گرو این انقلاب دارید سیاست را با دیانت ان پذیرا باشید انتصاب شخصی دربمدیریت بجای نیروهای انفلابی وارزشی دفاع از ارزشهای امام وانقلاب نیستمتاسفانه عده ای در بهزیستی با تغیر چهره وژست های اصولی سعی می کنند ریشه تمام ارزشها را بزنند وموفق به حذف برخی از چهر ه های ولایتمدار ومذهبی می کنند وبرای جایگزینی نیروهای....وحامی انان شروع به درو کردن نیروهای ارزشی می کنند.چرا مسولان استانی در برخورد با جریان انحرافی اینقدر تعلل می کنند.متاسفانه این جریان بصورت قارچ گونه در بهزیستی ریشه دوانده است....
نا شناس 1 دي 1391
من اقاي رنجبر رو ميشناسم بسيار ادم مومن وكار بلدي هست چند ماه در مياندرود كار كرد حتي در اخرين لحظات خدمتش در مياندرود دست از خدمت بر نداشت مردم ازش راضي بودن خدا ازش راضي باشه .ارزوي توفيق روز افزون براش داريم. شما هم بهتره حسادت نكني

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.688 seconds.